Idag fick vi för oss att vi skulle ta oss till andra sidan ön och fågelparken. Meja har visat stort intresse för fåglar så vi trodde att det skulle bli succé. Hon tyckte att det var jättespännande och tittade storögt på fåglarna.
Vi avslutade dagen med att ta detta foto.
Vi avslutade dagen med att ta detta foto.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar